duminică, 18 iulie 2021

MARE, DULCE MARE

 

CONCEDIU DE VARA – STATIUNEA VENUS

 

La inceput de iulie am fost in concediu. Si, pentru ca imi place foarte mult marea (nu-i o noutate, nu-i asa? J)) ), iar anul trecut nu am avut ocazia sa ma intalnesc cu ea, anul acesta am optat pentru Venus. De ce Venus? Atat mie cat si sotului, ne place statiunea, adoram plaja cu nisip fin, dar, mai ales marea. Aici nu sunt pietre in apa, nivelul mic al apei ajunge pana departe. Si tot aici se afla si hotelul Dana, un hotel de care ne-am indragostit.

Ei bine, am petrecut cateva zile minunate. Am avut parte de soare, de apa calma si calda, dar, spre dezamagirea sotului, fara valuri.



Am avut ocazia sa admiram si doua nunti a caror slujba religioasa s-a desfasurat pe malul marii. Si am fost vizitati si de “musafiri” mai putin placuti :
L(.


Despre hotelul Dana ce pot sa va spun? De fapt este un complex unde, pe primul loc se afla clientul. In afara de faptul ca este putin cam departe de plaja, pot spune ca restul este la superlativ. Dupa soare, caldura, apa, oboseala, cand ai ajuns la hotel te inconjoara multa, multa verdeata si racoare.










Daca ai lasat aerul conditionat sa functioneze, aceeasi racoare o gasesti si in camera (noi fiind cazati la parter nu am folosit aerul conditionat si a fost foarte bine). Un dus rapid, dupa care te poti delecta la terasa restaurantului cu o berica sau altceva rece, insa eu recomand smothie-urile. Delicioase.

Meniul este variat, iar preparatele delicioase.






Nu vrei sa mergi pana la mare? Nici o problema. Recomand pisicina, unde apa este foarte curata. In fiecare seara, angajatii pregateau cele doua bazine pentru a doua zi.

Eleganta, bunul gust, amabilitatea si grija pentru client, reprezinta hotelul Dana.

Ne-au mers la suflet aceste zile de concediu. Asteptam concediul din toamna. Inca nu ne-am hotarat unde vom merge, dar imediat ce stabilim va voi anunta. 


Niciun comentariu: