duminică, 14 februarie 2021

DRAGOSTE

 

Ziua indragostitilor

 

Ziua indragostitilor este o zi in care pluteste in aer bucuria si dragostea.

Stiu, pentru noi romanii, ziua indragostitilor este pe 24 februarie, de Dragobete, insa, daca ma intrebati pe mine, oricand poate fi o zi a indragostitilor, oricand poti aduce bucurie in sufletul celui de langa tine. De fapt, orice zi ar putea fi o astfel de zi.

In cei 30 de ani de casnicie au fost muuuulte astfel de zile, in care sotul meu, prin gesturi simple, delicate si tandre mi-a spus cat de mult ma iubeste.

Bineinteles ca nu a lasat sa treaca aceasta zi fara un delicat cadou. Stie ca imi plac foarte mult trandafirii asa ca, mi-a daruit un ….trandafiras criogenat facut cu migala si dragoste de o coleguta de serviciu.

Cand l-am primit, am simtit fluturi in stomac, ca la prima intalnire.

Iti multumesc mult dragul meu pentru toate si, desi stii acest lucru, imi doresc sa iti spun iar: TE IUBESC DIN TOT SUFLETUL.



Un comentariu:

Andreea spunea...

Ce frumos! ☺️