marți, 9 februarie 2021

ACTIVITATE

 

Bomboane Raffaello

De cand nu am mai scris pe blog, m-am intalnit de doua ori cu copiii de la centru: o data pentru a confectiona alt model de bratari si inca o data pentru a face bomboane Raffaello.

In urma “analizarii” retetelor de prajituri fara cuptor, am hotarat cu totii sa incepem cu bomboanele Raffaello, avand la baza reteta de la Roxana.

Am amestecat, am gustat, am format bomboane, ne-am jucat si totul a fost minunat.


Cat timp compozitia a stat la frigider, am citit despre “Sfanta Xenia”. Asa am aflat cu totii ca, dupa ce a ramas vaduva, la o varsta destul de tanara, a plecat pentru 8 ani la o sihastrie si, introcandu-se la Sankt Petersburg a ales sa fie “nebuna pentru Hristos” timp de foarte multi ani.

Data viitoare vom face prajituri cu piscoturi.





Niciun comentariu: