luni, 29 iunie 2020

JURNAL

JURNAL PENTRU SAPTAMANA

22.06.2020-28.06.2020

 

Afara: Vremea a fost placuta. Desi toata saptamana cei de la INMH au anuntat tot felul de coduri, cand galbene, cand portocalii, a plouat doar putin pe la inceputul saptamanii. In rest a fost cald si placut.

Ma gandesc: Ca, de cand nu am mai scris pe blog, am devenit matusica de nepotel pentru a sasea oara, ceea ce m-a bucurat tare mult. Mihai a reusit de a terminat lucrarea de licenta si a depus-o, urmand sa o sustina pe 2 iulie. Am lucrat de la birou saptamana ce tocmai a trecut, iar acum suntem iar in telemunca.

Sunt recunoscatoare: Pentru ca, la capitolul conserve, pana acum sunt “in grafic”. Din cirese si visine am facut compot, am pus la borcane cu aspirina pentru prajituri si am facut si lichior. Din visine am facut si putina dulceata. Am reusit de am facut si siropul de menta, am pus la congelator pentru iarna, am uscat pentru ceaiuri si am facut si….lichior. Am facut sirop de ghimbir si dulceata de ghimbir. Si, pentru ca mi-a ramas putin ghimbir ras de care ma tot incurcam, iar pe foc aveam gemul de capsuni, l-am pus acolo. A iesit o minunatie de gem, asa ca voi incerca sa fac si din zmeura aceeasi combinatie.

Ce mai lucrez:  Nu am reusit sa lucrez deloc. Cred ca va mai dura ceva timp, pana cand voi reusi sa mai pun mana pe croseta, andrele sau ac de cusut.

Citesc/ma uit/ascult

ascult...nimic.

ma uit…nimic.

recitesc...”Bucuria de a nu fi perfecta” de Riri Sylvia Manor.

 Meniul de saptamana trecuta:

Pentru a ca fost post, la mare cautare au fost supele crema de ciuperci si legume coapte; tocanita de legume si varza calita.

Si, pentru ca au fost multe dezlegari la peste, am facut saramura, biban de mare la cuptor cu garnitura de ciupercute trase la tigaie, hamsii prajite cu mamaliguta si nelipsitele icre.

Un citat:

"Iubirea nu e târg: te iubesc pentru că mă iubești. Iubirea este o certitudine: te iubesc pentru că te iubesc!"  - Liviu Rebreanu

Planuri pentru saptamana viitoare:

A aparut zmeura, asa ca trebuie sa fac dulceata de zmeura simpla si cu ghimbir, sirop de zmeura si….lichior😊. Desi nu suntem consumatori de bauturi alcoolice, anul acesta este primul an in care fac lichioruri. Motivul pentru care le-am facut este acela ca sunt gustoase, rafinate, naturale si, puse in sticle frumoase, pot reprezenta un foarte frumos cadou.

Au aparut si caisele romanesti. Din ele fac nectar, gem si compot. Sper sa am timp in aceasta saptamana sa fac si o portie de zacusca de dovlecei.


Niciun comentariu: