luni, 8 iunie 2020

JURNAL

JURNAL PENTRU SAPTAMANA

01.06.-08.06.2020

 

Afara: Au alternat zile frumoase, cu zile ploioase. Noaptea racoare, ziua insa destul de cald.

Ma gandesc: Ce repede trece timpul. Iata ca 4 ani au trecut ca un vis, iar fiul nostru a devenit si el inginer. Au fost 4 ani grei pentru el si pentru noi, cu examene multe, cu emotii, cu profesori foarte duri si exigenti. Dar, acum totul a trecut, si saptamana aceasta a sustinut ultimul examen din ultimul an. Mai are licenta si isi ia adio de la viata de student. Din pacate, pentru el si pentru colegii lui, nu cred ca va rasuna imnul studentilor, nu cred ca vor avea parte de cursul festiv.

Sunt recunoscatoare: Ca s-a terminat cu marea majoritate a restrictiilor. Ca am reusit sa fac din capsuni tot ceea ce mi-am propus.

Ce mai lucrez: Nici saptamana aceasta nu am avut timp sa lucrez pentru ca am facut dulceata de nuci verzi si bunatatile din capsuni.

Citesc/ma uit/ascult

ascult...nimic.

ma uit….”Luna plina” – serial turcesc.

recitesc...Aceeasi carte ”Tess D’Urberville” – Thomas Hardy.

 

Meniul de saptamana trecuta:

Pentru zilele de post: ciorba de fasole uscata, varza calita, icre, peste la gratar, peste la cuptor cu legume.

Pentru zilele de dulce: supa de pui cu taitei de casa, musaca, prajitura cu gem si mac.

Un citat:

 

„Sufletul sa-ti fie ca gandul, gandul ca vorba si vorba ca fapta.” – Ion Slavici.

 

Planuri pentru saptamana viitoare:

Pentru ca am terminat cu capsunii si pana apare zmeura mai dureaza putin, sper sa mai reusesc sa lucrez cate ceva.

O fotografie sau mai multe: .




2 comentarii:

Toma Tanțica spunea...

Spor in toate sa ai!

din casuta noastra spunea...

Si tie iti doresc sa ai spor in tot ceea ce faci.