joi, 26 decembrie 2019

MICII ARTIZANI SI COFETARI



MICII ARTIZANI SI COFETARI

Asa cum v-am spus in postarea de ieri, in saptamana premergatoare Craciunului, impreuna cu copiii de la Centrul Educational al parohiei Sf Gheorghe Nou din Ploiesti, coordonati de doamna preoteasa Irina, am facut ornamente pentru bradul de Craciun si am pregatit fursecuri.
          In prima seara, folosind fire de tricotat, margele, nasturi si carlige, cu ajutorul micilor artizani, am incercat sa facem ornamente de Craciun: stelute de Craciun, fesulete, oameni de zapada. In acorduri de colinde, imprumutand de la unii la altii materialele, am creat, ne-am jucat, ne-am distrat, iar la sfarsit copiii au plecat acasa cu lucruri frumoase.



















          In cea de-a doua seara, cu ajutorul micilor cofetari, am copt fursecuri pe care le-au glazurat cu mult entuziasm, fiecare dupa imaginatia lui. Bineinteles ca cele mai “bronzate” au fost degustate.




















          Pentru ca ne-a placut sa fim impreuna cu copiii ne-am gandit sa repetam aceste frumoase activitati. Pentru ianuarie cochetam cu ideea unor briose sau cu bratarile prieteniei. Mai avem ceva timp de gandire.

Niciun comentariu: