miercuri, 25 decembrie 2019

CRACIUN BINECUVANTAT


CRACIUN BINECUVANTAT





          Iata ca, incet-incet, cu pasi mici am ajuns la Sarbatoarea Nasterii Domnului, ce aduce in inimi si in suflet bucurie. Ca in fiecare familie, zilele dinaintea acestei sarbatori sunt pline de agitatie: pregatiri, cadouri, colinde. Cel putin la noi asa a fost: am cautat cadourile potrivite pentru cei dragi, pentru masa de Craciun am pregatit nu numai ceea ce este traditional ci si ceea ce stiu ca cei dragi servesc cu placere, ne-am intalnit cu copiii de la Centrul Educational al Parohiei Sfantul Gheorghe Nou si am pregatit impreuna ornamente pentru Bradul de Craciun si fursecuri. Intr-o postare viitoare, am sa va povestesc despre indemanarea si bucuria micilor mesteri artizani. Intre noi fie vorba, sunt cam in urma cu postarile, dar promit sa le aduc la zi.
          In seara de Ajun, impreuna cu copiii, am asteptat colindatori, dar acestia nu au venit. A venit un singur grup chiar in ziua de Craciun. Ma doare sufletul ca, in zona noastra, se pierd din ce in ce mai mult traditiile legate de aceasta frumoasa sarbatoare. Asa cum spunea parintele intr-una din duminici, la predica, daca nu mai colindam, de fapt, nu mai stim sa vestim Nasterea Domnului, nu ne mai bucuram de aceasta.
          In Sfanta zi de Craciun insa, se lasa pacea si linistea, toti se aduna in jurul bradului si a mesei incarcate cu bunatati si se bucura de Nasterea Domnului. Chiar si in aer parca se simtea bucuria.
          Va urez si eu, tuturor celor ce vizitati blogul “Din casuta noastra”, coltul meu de suflet, un Craciun binecuvantat, cu sanatate, bucurii si impliniri.

Niciun comentariu: