luni, 28 iunie 2021

JURNAL

 

 JURNAL…….OCAZIONAL (6)

Ohooo, a trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe blog. La un moment dat, chiar am fost tentata sa renunt, insa acesta simt ca este coltisorul meu, unul dintre locurile unde ma simt cel mai bine. Nu stiu daca a fost un anumit motiv sau doar o idee de moment. In sfarsit, pana una-alta, am revenit aici alaturi de persoane dragi care stiu  ca citesc ceea ce scriu si pentru acest lucru le multumesc. Am senzatia unei intalniri cu cei dragi.

Ce am facut de cand nu am scris? Am terminat bluza Denisei, tot lucrez la puloverul lui Mihai. De fapt si acesta este terminat de tricotat, insa mai am cusaturile de facut.

Continuam activitatile cu copiii de la centru si chiar ne bucuram de orele petrecute impreuna. La dorinta fetelor, am incercat sa invatam sa crosetam ochiul de lant. Li s-a parut cam greu, asa ca atunci cand am spus ca vom face diverse lucruri din hartie au fost foarte fericite. Doar o fetita, Bianca, a invatat sa il faca si m-a intrebat daca poate croseta si acasa. Bineinteles ca raspunsul a fost DA, asa ca pana data urmatoare cand ne-am intalnit a lucrat ochiul de lant dintr-un ghemulet de material. Bucuria ei pentru realizare a fost extrem de mare, asa ca am facut pasul 2 impreuna: piciorusul scurt. Si acesta l-a facut bine, iar acum i-am dat sa faca patratele pentru cescute din diverse culori folosind acest piciorus (20 picioruse si 20 randuri). Abia astept sa vad daca s-a descurcat.

Desi, initial sora ei nu a avut rabdare deloc si a spus ca ea vrea sa coasa, la urmatoarea intalnire cine credeti ca avea croseta si ghemulet? Roxana, sora Biancai. Incet-incet, a invatat si ea sa croseteze ochiul de lant, iar acum abia astept sa vad daca a avut spor. O alta fetita, Daria mi-a spus ca si-ar dori si ea sa mai incerce, asa ca data viitoare ii voi explica si ei iar.

In tot acest timp, baietii au pregatit cartoane drept suporturi pentru seminte. Din ele vom face mici tablouri.

Pregatim incet-incet si o mica serbare despre Sfintii Romani. Am incercat sa o prezentam acum, insa multa lume este in concediu si, atat doamnele din Comitetul al bisericii, cat si domnii din Consiliul Parohial ne-au rugat sa o amanam pentru luna septembrie. Deci, schimbare de program si pregatim o expozitie cu diverse lucruri create de noi.

De azi am inceput lucrul la birou, insa alternativ 2 saptamani birou-2 saptamani telemunca. Ne adaptam.

V-am spus cred, ca intentionam sa facem modificari in bucatarie, adica sa punem plita in balcon. Am reusit, iar pe langa plita, am dus in balcon si cuptorul vechi, pe care il folosim mai mult pentru paine si mancare, iar cel nou, este in bucatarie. Ce pot sa va spun? Un vis. Mirosul de mancare din casa a disparut, cand fac mancare tin geamurile larg deschise, asa nu se mai incalzeste deloc in casa, iar in bucatarie foarte putin. Consider ca este o mare realizare a acestui an si ii dau Slava lui Dumnezeu. Inca mai sunt lucruri marunte de facut, dar cand totul va fi gata, sper sa reusesc sa va arat.

Stiti ca noi am inceput conservele. Pe langa ceea ce facem in fiecare an, anul acesta am incercat si putin lichior din flori de trandafiri. Am terminat cu plantele, am terminat cu capsunii si ciresele, urmeaza zmeura si visinile si corcodusele pentru nectar.

Avand in vedere multimea zilelor cu sarbatoare, am reusit de am citit cateva carti frumoase: “sotul meu” si “cumpar un sot” de Max du Veuzit si o carte inchinata Sfintei Parascheva.

Asa a trecut aceasta perioada val-vartej. Acum ne pregatim de un alt concediu: statiunea Venus-hotel Dana.

2 comentarii:

Ema spunea...

Chiar zilele acestea v-am vizitat blogul si am vazut ca nu ati mai scris de ceva timp.
Ma bucur pentru postare si pentru ca aflu că sunteti bine.
Sa aveți concediu plăcut! Abia astept să povestiți cum a fost.
Doamne ajută!

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta, Ema.
Suntem bine, Slava lui Dumnezeu, lucru pe care ti-l doresc si tie din tot sufletul. Cu siguranta am sa va povestesc din concediu.