marți, 25 mai 2021

CONCEDIU DE PRIMAVARA

 

CONCEDIU SOVATA

Hristos a Inviat!

Asa cum am spus si in postarea trecuta, am fost in concediu la Sovata. De data aceasta, cazarea fiind chiar la intrarea in statiune, iar timpul destul de capricios, am putut sa “exploram” mai bine statiunea.

Ne-am plimbat pe aleile ce duc la lacurile din jurul statiunii si la muntele de sare si am admirat peisajul incantator. La un moment dat, am vrut sa o luam pe potecile care duc in interiorul parcului, insa de fiecare data norii ne-au facut sa ne razgandim.

Lacul Ursu

Lacul Alunis


poteci prin parc



Lacul Rosu

muntele de sare


muntele de sare-detaliu

muntele de sare-impresionante radacinile copacilor


poteci prin parc

salutul ratustelor pe care le admiram in iarna pe lacul Ursu

Cand am plecat din Ploiesti, de mult nu mai erau lalele inflorite, insa acolo am admirat covoare intregi cu aceste minunate si delicate flori.











Bineinteles, ca nu am trecut cu vederea nici micutul parc din centrul statiunii. Aici am petrecut cateva ore bune citind, lucrand sau admirand peisajul.




Am plecat din statiune doar o singura zi pentru a vizita orasul Reghin, dar despre el voi vorbi intr-o alta postare.

Pot sa spun ca a fost primul concediu in care doar ne-am odihnit, am citit si ne-am relaxat, fara a face zilnic zeci de kilometri in care sa vedem cat mai multe obiective turistice. O alta experienta.


2 comentarii:

@irina_sweet_home spunea...

ce frumos!cred ca am fost in copilarie la Sovata.O trec pe lista :)

din casuta noastra spunea...

Negresit sa o treci pe lista Irina, caci este o statiune cocheta, frumoasa si curata.