marți, 23 martie 2021

JURNAL

 JURNAL…….OCAZIONAL (4)

 

Ce s-a mai intamplat de cand nu am scris in jurnal.? Sa vedem.

Desi vremea de afara nu arata acest lucru, totusi a venit primavara.

In aceasta perioada am trecut si prin zile ceva mai “gri”, cu neputinte si usoare suferinte. Dar, trecand peste aceste zile, am continuat activitatile cu copiii de la centru. Astfel am sarbatorit cei 12 anisori ai Mariei cu tort, pizza si jucandu-ne 101 dalmatieni (un joc tare vechi pe care l-am gasit in arhiva copiiilor mei).

 





Am facut impreuna fursecuri, pe care le-am transformat in martisoare.

 








A fost perioada de 1 si 8 martie, zile ce mi-au adus in suflet mare bucurie, atunci cand am primit de la copilasii de la centru o floare sau un martisor migalit cu drag “pentru doamna”.

 



Sau cand sotul meu mi-a daruit un frumos aranjament floral.

 


In perioada ce a trecut de la ultima fila de jurnal, am avut spor la lucru: am continuat sa lucrez la esantioane, am inceput o bluzita pentru Denisa (prietena fiului meu) si, pentru ca au fost si ceva zile insorite, am scos de la naftalina goblenul cu “Cina cea de taina”

Pentru ca, acum in post, este putin mai dificil sa plecam in week-end la diferite pensiuni, am ales sa lasam sec de branza, lapte, oua si peste la Govora, Hotel Palace, profitand de o oferta a lor pe care au avut-o in luna februarie. Cazarea, mancarea, vremea, toate au contribuit la un week-end tare frumos, care ne-a ajutat sa ne incarcam bateriile.






Bineinteles ca, fiind atat de aproape, am fost si la manastirea Dintr-un Lemn, unde am stat de vorba cu parintele, cu maica stareta si cu batrana maica Teoctista, tare draga sufletului nostru.

Chiar si “waze” ne-a facut o surpriza frumoasa, schimbandu-ne traseul printr-o zona total noua, cu sate in care am admirat cu placere case frumoase si cochete, cu zona de padure, unde ochiul s-a bucurat de zapada cazuta cu doar cateva zile inainte. Desi mergem foarte des la manastirea din Valcea, niciodata “calauzitorul” nostru nu ne-a aratat acest drum.






Asteptam cu nerabdare primavara, pentru ca sunt multe de facut in gradina, dar si multe planuri de plimbare.

Niciun comentariu: