joi, 17 septembrie 2020

DIVERSE

 

EVENIMENT IN CARTIER


 

In cartierul unde stam, chiar langa blocul nostru, de ani buni se afla magazinul Profi, numit de noi “Profilica”. Daca imi aduc bine aminte, acest magazin este primul magazin deschis in Ploiesti, undeva la inceptul anilor 2000. De atunci nu s-a schimbat nimic la “Profilica”.

Desi foarte aproape de casa si deschis non-stop, nu prea il preferam. Cumparam de aici doar produse care imi trebuiau urgent sau la ore la care alte supermarketuri erau inchise.

Numai ca, la inceput de august, Profilica a intrat incet-incet in renovare. Initial, se tot faceau lucrari pe sus, dupa care o parte din magazin a fost eliberata iar, intr-o zi, ne-am trezit ca….mai putem cumpara de la Profilica doar incepand cu 17 septembrie.

Ei bine, in aceasta perioada de o luna si jumatate am inteles cat de bine este sa-l ai langa tine pe “Profilica” non-stop. Foarte greu a fost cand, ne trezeam ca ne trebuie cate ceva si trebuia sa mergem destul de mult pana la alte magazine. Uite asa ne-am data seama cat de adevarata este zicala “rau cu rau, dar mai rau fara rau”.

Initial am crezut ca este doar o usoara renovare (chiar se impunea acest lucru dupa 20 de ani) insa, vazand evolutia lucrarilor, ne-am data seama ca magazinasul nostru a renascut din cenusa.

Si iata ca a venit si marea deschidere, cu emotii pentru angajati, cu promotii si tombole pentru clienti. Cred ca nu este nimic nou daca va spun ca, desi magazinul s-a deschis la ora 8, lumea s-a asezat la rand, inca de la ora 5 dimineata. Ce mai conteaza coronavirusul sau distantarea sau orice alte motive, cand la Profilica este marea deschidere, ce se lasa cu castiguri de televizoare, biciclete si alte lucruri interesante castigate la tombola.

Dar, aglomeratia de dimineata a trecut, asa ca spre seara am mers si noi sa vedem ce si cum, la ce sa ne asteptam de la noul nostru magazin. Pot sa spun ca eforturile se vad, magazinul este refacut complet, oferta de produse este muuult mai mare si mai deversificata. Pot sa spun ca standardele s-au schimbat, nu mai este doar un biet magazin de cartier.

Acum, speram ca seful/sefa de magazin, sa aiba calitatile necesare pentru mentinerea magazinului la aceste standarde.

Niciun comentariu: