miercuri, 22 iulie 2020

SEARA NEMTEASCA

SEARA NEMTEASCA

 

In centrul orasului, relativ recent, s-a deschis restaurantul Elisium. Fiind vecin cu sediul firmei la care lucrez, am vazut cat de repede au renovat cladirea si cat de frumos au amenajat si curtea.

Saptamana trecuta, sotul a vazut pe facebook, ca duminica la restaurant se organizeaza o seara nemteasca, asa ca nu am stat pe ganduri si am facut rezervare pentru doua persoane.

Spre seara a venit ploaia si nu stiam daca sa mai mergem sau nu, Pana la urma sotul a zis sa mergem pana acolo si vedem la fata locului ce si cum. Odata ajunsi acolo, am constatat ca multa lume s-a speriat de ploaie, ca erau doar cativa clienti. Ulterior, cand vremea s-a linistit au inceput sa soseasca si clientii.

Ne-au invitat la o masa de 2 persoane, sub o umbrela imensa, asa ca de ploaie doar ne-am bucurat.

Fiind o seara cu specific nemtesc, ma asteptam ca muzica, decorul, preparatele si bautura sa fie cu acest specific. Din pacate doar preparatele si berea la metru au facut ca aceasta seara sa fie mai speciala. Asta insa nu ne-a impiedicat sa ne bucuram de cateva ore minunate.

Muzica, desi nu a fost pe specificul serii, a fost extrem de placuta si a creat un cadru romantic.

Preparatele din meniu au fost delicioase, foarte bine pregatite.

ciolan cu garnitura de cartofi si carnati,
 asezonat cu salata de varza acra

snitel cu salata de cartofi specific nemteasca

Dupa ce am servit cu mare pofta preparatele (ne era si cam foame), ne-am delectat cu un latte machiatto decofeinizat. Cred ca v-am mai spus ca eu nu beau cafea cu cofeina si marea majoritate a restaurantelor nu au cafea fara cofeina. Aici, cand am intrebat, domnisoara care ne servea, ne-a raspuns zambind ca au chiar si latte machiatto. Bineinteles ca ne-am rasfatat. Pentru acest lucru voi trece restaurantul la favorite.

Am savurat si cafeluta, ploaia s-a oprita, atmosfera era placuta, nu ne venea sa plecam, asa ca am comandat si desert: eu – profiterol, iar al meu sot – papanasi. Ymmmmm, delicioase amandoua.

profiterol

Am petrecut o seara de duminica excelenta.

Va recomand cu tot sufletul restaurantul Elisium: mancare foarte bine preparata, personal extrem de amabil, atmosfera placuta.


Niciun comentariu: