marți, 21 iulie 2020

JURNAL

JURNAL PENTRU SAPTAMANA

13.07.2020-19.07.2020

 

Afara: Zile de vara toride, cu soare arzator, de nu mai stii pe unde sa te asezi ca sa fugi de dogoarea lui. Duminica ce a plouat putin si s-a mai racorit afara. Vara este anotimpul pe care il iubesc cel mai putin. Abia astept toamna si, mai ales iarna. Dar iarna autentica cu frig si zapada.

Ma gandesc:  Ca am trecut de jumatatea anului cu aproape o luna si la capitolul plimbari nu stam foarte bine 😄, insa parca nu m-as aventura. Totusi, sper sa imi fac curaj si sa mergem cateva zile la Tintea (cunoscute si sub denumirea de baile Valea Stelii).

Sunt recunoscatoarePentru fiecare zi daruita de Dumnezeu.

Ce mai lucrez:  La acest capitol cred ca voi mai completa la iarna.

Citesc/ma uit/ascult

ascult...nimic.

ma uit…nimic.

Recitesc: 500 de sfaturi duhovnicesti-parintele Ilarion Argatu

 Meniul de saptamana trecuta:

Pentru zilele de post: salate foarte multe, snitele de soia, cirobita de dovlecei.

Pentru zilele de dulce: placinta de somon, placinta de dovlecei si ciorbita de vitel.

Un citat:

„Sufletul sa-ti fie ca gandul, gandul ca vorba si vorba ca fapta.” – Ion Slavici

Planuri pentru saptamana viitoare:

Ohooo, planuri sunt multe, dar sa vedem ce reusesc: suc de rosii, zarzavat pentru ciorbe, zacusca de dovlecei (nu am reusit sa fac pana acum).

Pe langa conserve, mai am doua randuri de gresie pe care trebuie sa le pun in camara de la tara ca sa o termin.

Pe urma trebuie sa ajung la socri  sa curatam porumb pentru a face malai si pasat. L-am convins pe socrelu sa verifice la micuta moara pe care o are si celelalte site si asa am vazut ca poate face si malai si pasat. Ce bine, pentru ca nu mai suntem nevoiti sa facem o cantitate mare de malai.

In week-end imi doresc tare, tare mult sa ajungem la manastirea Dintr-un Lemn, sa ne incarcam “bateriile” sufletului si sa cerem sfaturi pentru ceea ce ne preocupa.

 

O Fotografie

 



Niciun comentariu: