marți, 19 octombrie 2021

SA DARUIM

 

Vesta pentru un bunic/bunica

 

Desi imi place sa tricotez, nu am lucrat niciodata o caciula, asa ca am inceput sa caut. Si….unde gasesti cele mai bune informatii? Pe youtube. Tot cautand modele si modalitati de lucru am gasit-o pe Violette, o doamna ce a ridicat lucrul cu andrelele la rang de arta.

Una dintre postarile doamnei din septembrie mi-a atras atentia in mod deosebit. De fapt, aceasta reprezinta o campanie de a darui sau, asa cum o numeste chiar dansa  (linkul) Fa bine ca sa gasesti bine, campanie care se incheie pe data de 25 octombrie. Este vorba de a lucra o vesta tricotata ce urmeaza sa fie daruita unui bunic sau unei bunicute. Ideea mi s-a parut nemaipomenita.

Stiu ca timpul este scurt, dar doamnele care sunt alaturi de mine in casuta noastra, pot incerca sa lucreze o astfel de vesta. Pentru amanunte, vizionati linkul doamnei Violette.

Pentru modul cum se desfasoara campania, puteti viziona aici.


 

Niciun comentariu: