marți, 3 august 2021

JURNAL

 

JURNAL…….OCAZIONAL (7)

Ce am facut de la ultima pagina de jurnal?.

Am terminat puloverul lui Mihai. I-a placut atat de mult, incat mi-a spus sa cumpar un fir mai subtire si sa ii mai fac unul. Daaaar…. Trebuie sa stea la rand, ca acum am inceput o vesta pentru Anduta si urmeaza sa lucrez ceva si pentru Mihai – sotul ei.

Bianca a invatat sa faca patratele cu piciorusul scurt, asa ca i-am aratat si piciorusul dublu. Impreuna cu ceilalti copii, am facut diverse lucruri din betisoare de cafea, am imbracat sticle cu fire. Suntem in pregatiri pentru expozitia “Micutele maini dibace”, care va avea loc in data de 15 august. Dar, pana atunci mai avem si copii de sarbatorit, drept pentru care joaca si distractia sunt in toi.

La serviciu lucrez alternativ: birou-telemunca. Desi este mai greu, m-am obisnuit.

Am intrat in plin sezon de conserve, adica am trecut la legume: sos, zacusca, suc de rosii si multe alte bunatati. Trec zilele ca acceleratul. De la serviciu repede la tara, pe urma acasa obositi rupti.

La inceput de iulie am fost la mare - Hotel Dana-Venus. Totul a fost minunat: vremea-nu a fost exagerat de cald, temperatura apei foarte buna. Locatia-extraordinara. In aceste cateva zile, chiar am simtit ca ma odihnesc si uit de toate.

Desi sunt foarte obosita, imi impun sa citesc cateva pagini in fiecare seara. Acum ma delectez cu cartea “Pretul succesului” de Barbara Cartland. Cu ani in urma am vazut filmul si mi-a placut tare mult, asa ca m-am hotarat sa citesc cartea. E altceva, mult mai frumoasa.

Singurul lucru pe care il suport tare, tare greu sunt zilele caniculare din ultima perioada. Ce ma bucur ca, acum cand scriu, afara PLOUA. Urraaa!!!

La capitolul Plimbari suntem restantieri. De cand am venit de la mare, nu am reusit sa mai mergem nicaieri.

Niciun comentariu: