duminică, 3 februarie 2019

JURNAL





Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Duminica, 03.02.2019, orele 21.300

Afara:
Liniste si pace. Desi este februarie, parca natura se pregateste de primavara. Azi toate geamurile au fost deschise si ne-am bucurat din plin de cele 11 grade din termometre.

Mă gândesc:
La minivacanta pe care am avut-o si fac planuri pentru saptamana ce tocmai a inceput.

Invat:
In continuare ma ocup, printre picaturi, de lenjerie. Pentru ca am invatat, cu ajutorul prietenei mele, Lavinia, sa pregatesc materialul si sa-l croiesc, am luat un nou cupon si il pregatesc pentru croit. Trebuie sa imi fac curaj sa incep sa cos la masina.

Sunt recunoscătoare pentru:
Pentru cele doua zile de sarbatoare, in care m-am odihnit din plin.

Din bucătărie:
Mai devreme, la cina, i-am avut „invitati” pe fiica mea Anduta si prietenul ei, Mihai. Ne-am delectat cu o mamaliga zdravana ce a mers extrem de bine cu piftie (primita de la socrela), ficatei la gratar si branza de oi. Acum, dupa ce am aerisit, din bucatarie vine un miros delicat de zambile.

Ce mai mesteresc:
In continuare lucrez la fusta. De fapt, am luat-o de la capat, pentru ca am gresit masurile si era prea scurta.

Ceea ce astept (sper):
Ca totusi, saptamana aceasta sa lucrez cat mai mult la fusta.

Citesc:
Triumful dragostei” – Barbara Cartland.

Ascult:
De fapt vizionez (revad) cu mare drag filmul serial turcesc „1001 nopti”. Nu-mi plac telenovelele, insa acesta chiar a fost frumos.

În casa:
Liniste si pace.

Ce planuri am:
Pentru aceasta saptamana nu am facut nici un plan. Vedem e voi reusi sa realizez in fiecare zi, in afara de rutina zilnica.

O fotografie:




Un tort de lamaie facut cu multa dragoste pentru o persoana speciala. 


Niciun comentariu: