luni, 13 martie 2017

JURNAL


Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Luni,13.03.2017, orele 21.00

Afara:
E noapte, frig si burniteaza.

Mă gândesc:
La purtarea de grija si dragostea lui Dumnezeu si Maicii Sale catre copii nostri. Ma gandesc ce frumos a lucrat Dumnezeu de a scapat-o pe fiica noastra Andreea ede o mare si lunga suferinta.

Invat:
Sa am rabdare, caci acesta este unul din punctele mele slabe.

Sunt recunoscătoare pentru:
Pentru sapataman trecuta cand, impreuna cu fiica mea, ne-am schimbat look-ul, pentru plimbarea facuta impreuna cu ea si sotul meu la Sinaia. Sunt recunoscatoare pentru duminica ce abia a trecut si pe care am petrecut-o alaturi de prieteni tare dragi sufletului nostru.

Din bucătărie:
Ciorbita de dovlecei, mancarica de spanac cu leurda si salata de vinete..

Ce mai mesteresc:
Incerc sa fac huse crosetate pentru tigaile de teflon.

Intentionez sa:
Merg in week-end la parinti si sa pun arpagicul.

Ceea ce astept (sper):
Sa vina vremea calda.

Citesc:
Tot despre parintele Porfirie.

Ascult:
Deocamdata nimic.

În casa:
Ordine si curatenie, lucru pentru care ii multumesc doamnei Dana.

Ce planuri am:
Ma gandesc unde as putea sa petrec Sfantul Paste.

O fotografie:





Niciun comentariu: