luni, 22 februarie 2016

JURNAL

JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE – ZIUA 19
Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Luni, 22.02.2016, orele 21.00
Afara:
E noapte si liniste. Deja lumea s-a retras, fiecare in cuibusorul lui, masinile stau cuminti in parcare si se „odihnesc”dupa o zi intreaga de alergatura si agitatie.
Mă gândesc:
Cu bucurie ca am terminat patura-un proiect destul de mare, dar care a iesit minunat. Din pacate nu am apucat sa o fotografiez. Despre ea, mai pe larg, o sa va spun dupa ce o dau prietenei mele.
Invat:
Despre rabdare pas cu pas. Aici simt ca am mult de lucrat.
Sunt recunoscătoare pentru:
Ca, in urma controlului oftalmofogic de azi, fiica mea nu are probleme serioase la ochi! Sunt recunoscatoare pentru comanda de prajitura cu foi de miere pe care a trebuit sa o livrez azi. Slava Tie Doamne pentru toate!
Din bucătărie:
Acum e liniste si pace, insa mai devreme am facut cirobita de vitel, pui cu mirodenii si zeama de grepfruit la cuptor, placinta de carne.
Ce mai mesteresc:
Acum nimic, doar ma gandesc ce sa incep. Sa raman tot in domeniul crosetei sau sa trec la andrele, parca as face si ceva impletituri dein hartie sau chiar macrame. Nu stiu, ma mai gandesc.
Intentionez sa:
Citesc mai mult si sa incep sa vizionez, impreuna cu sotul meu, multitudinea de DVD-uri pe care le-am tot colectionat de-a lungul timpului. Azi programasem un teatru, insa avand destul de lucru in bucatarie, renuntam. Mai bine zis, amanan pe maine seara.
Ceea ce astept (sper):
Sa reusesc sa finalizez ordinea din calculator.
Citesc:
In continuare Ben Hur de Lew Wallace. Mai am putin si termin. O carte pe care daca o incepi nu o poti lasa din mana.
Ascult:
La serviciu am ascutlat muzica romaneasca a anilor 80, pusa la calculator de una dintre colege. Frumos.
În casa:
Masina de spalat lucreaza, paturile sunt pregatite pentru noapte, iar eu ma grabesc sa citesc..
Ce planuri am:
Lucrez in continuare la portofoliu.
Un citat:
"Linistea ta si a altora o poti intemeia numai pe adevar si dreptate." - Filaret - Mitropolitul Moscovei


O fotografie: astept cu drag primavara.



Niciun comentariu: