luni, 26 februarie 2018

Un nou Dragobete



Un nou Dragobete

Afara ninge viscolit, bate vantul si e tare frig. In casa, in schimb, e cald si bine. Nimic nu arata ca se apropie primavara, ci doar ca este inceputul iernii, cand nu-ti vine sa faci nimic, ci doar sa citesti o carte buna, sa tricotezi sau sa vizionezi un film frumos.
Ei bine, in aceasta seara am vizionat o noua ecranizare a basmului “Frumoasa si bestia”, o frumoasa poveste de dragoste, care m-a dus cu gandul la ziua de sambata cand romanii au sarbatorit “Dragobetele”, un Valentine’s Day veritabil romanesc.
Si, cum sotul meu, de-a lungul anilor, nu a scapat nici o ocazie de a sarbatori momentele importante ale casniciei si de a-mi arata cat de mult ma iubeste, nici de data aceasta ziua nu a trecut neobservata. O mica surpriza, un mic cadou, a facut ca ziua de sambata sa fie una speciala.
De ceva timp, copiii imi tot spuneau ca trebuie sa schimb telefonul pentru ca cel vechi este virusat si nu mai functioneaza cum trebuie. Pe de alta parte, de cate ori voiam sa fac poze apelam la telefonul sotului. Asa ca ce cadou putea fi mai potrivit decat un nou telefon - SAMSUNG GALAXY J3.



Ca de fiecare data, gestul lui m-a topit si, desi peste aproape o luna, mai precis pe 1 aprilie, se implinesc 29 de ani de la prima noastra intalnire pot spune ca si acum simt fluturi in stomac la orice surpriza.
Ce altceva imi ramane de facut decat sa spun:”Slava lui Dumnezeu pentru omul pe care mi l-a daruit!”.

Niciun comentariu: