luni, 8 ianuarie 2018

Botezul micutului Luca

Botezul micutului Luca – nepotelul meu drag

Anul acesta a inceput cum nici ca se putea mai bine si anume, cu o petrecere. Micul meu nepotel Luca a fost increstinat in ziua de Sfantul Ion. Pentru noi a fost o dubla bucurie: intalnirea cu cei dragi, rude si prieteni, caci in vremurile de azi, cand timpul parca zboara, acestea sunt momentele cand reusim sa ne vedem unii cu altii si provocarea pe care ne-a lansat-o surioara si cumnatul meu, aceea de a face noi candy barul.
Pentru a ne bucura mai mult unii de altii, am ajuns la Prejmer inca de sambata seara. Acolo deja ajunsesera o parte din rude si prietenii.  Am asteptat sa vina si nasii micutului Luca, oameni extraordinari, cu suflet mare, cu dragoste pentru toti cei din jur. Ma inclin in fata lor si dau Slava lui Dumnezeu ca am avut posibilitatea de a-i cunoaste. Indata ce toata lumea a ajuns ne-am asezat la masa, unde ne-am delectat cu multe bunatati, regina acesteia fiind bineinteles friptura la gratar. Totul a fost condimentat cu glume, rasete si veselie. Acesta a fost preludiul petrecerii de a doua zi, preludiu ce s-a terminat destul de tarziu.
A doua zi, in jurul pranzului, micul pruncut a primit Sfantul Botez, dupa care ne-am reunit toti la restaurantul din Prejmer. Si aici veselie multa, preparate gustoase, servire ireprosabila asigurata de un colectiv de bucatari si ospatari tineri, ce si-au facut meseria cu pasiune si daruire si pentru care eu una, le multumesc. Acestora li s-a adaugat DJ-ul ce a asigurat muzica evenimentului. Muzica a fost aleasa cu grija, pentru a satisface toate gusturile, o muzica frumoasa, care m-a adus si pe mine pe ringul de dans, dupa multi, multi ani de pauza.
Cu putin timp inainte de sarbatori, surioara mea m-a intrebat daca pot sa fac prajiturelele pentru botez si sa i le asez sub forma de candy bar. Desi un mai organizasem niciodata un candy bar, am spus ca o ajut. Si, de atunci au inceput emotiile, cautarile, cumparaturile. Fiind in perioada de sfarsit si inceput de an, plecam de acasa cu anumite idei si, in functie de ceea ce gaseam, ajungeam la alte idei, refacand totul de la zero. Dar, pana la urma, am reusit sa cumparam tot ceea ce am considerat ca ne trebuie si am trecut la piesa de rezistenta: Prajiturelele.
Stiind ca la botez vor participa si foarte multi copii, am vrut sa facem ceva colorat, vesel, care sa-i atraga si sa-i bucure. Pe de alta parte, ne-am gandit si la ceva putin mai “sobru” pentru adulti. Asa ca am facut:

Faguri colorati cu crema de zahar ars



Cake pops-uri cu aroma de trandafiri sau de caise





Briose cu crema de zmeura, cocos si scortisoara




Minitarte cu crema de lamaie si fructe




La care s-a adaugat negresa, prajitura krantz si o prajitura numita de noi “zi si noapte”.



Bineinteles ca nu a lipsit platoul cu fructe.



Invitatii au fost primiti cu acest candy bar, ce a fost luat cu asalt de copilasi.



Cand am vazut cat de des trebuia sa completam platourile cu prajituri, ne-am dat seama ca am satisfacut si cele mai exigente gusturi, iar cand surioara si cumnatul ne-au multumit si ne-au felicitat, bucuria noastra a atins cele mai inalte cote.
Ii spunem si noi, inca o data micului crestin Luca,


LA MULTI SI BINECUVANTATI ANI NEPOTELUL NOSTRU DRAG.

Niciun comentariu: