joi, 27 iulie 2017

FESTIVALUL TURCESC

FESTIVALUL TURCESC

In week-endul ce tocmai a trecut, la Ploiesti a fost organizat Festivalul Turcesc, un festival ce si-a propus sa ne aduca mai aproape cultura si bucataria turceasca.

Din pacate, programul foarte incarcat din week-end nu ne-a permis sa ne bucuram foarte mult de acest festival, intrucat am ajuns doar vineri dupa-amiaza, la inceput, si sambata seara, destul de tarziu.
Astfel, nu am reusit sa descoperim cultura turceasca, insa ne-am delectat cu bunatatile autentice preparate ad-hoc.
Am savurat un delicios "sac kebab de pui", bine condimentat si asezonat.






Dupa care a urmat cate un "suberek". Aici trebuie sa spun ca muuuuult mai delicios a fost suberekul servit la prietenii nostri de la Negru Voda si care a fost facut de o doamna turcoaica get-beget. Chiar si rece acela a fost un deliciu.





Dupa cele doua degustari cu carnita, am trecut la branzeturi si ne-am indreptat spre standul celor care serveau "gozleme". O bunatate, un deliciu.









Desi produsele turcesti sunt comercializate si la noi de diverse restaurante si fast-food-uri, diferenta de gust este semnificativa, produsele originale fiind mult mai gustoase.


Pe langa turcii get-beget care ne ofereau bunatatile lor, s-a „ratacit” si un stand cu minigogosele. Curiozitatea a fost mare, asa ca nu le-am scapat. Desi denumirea lor este „ymmmi”, pe mine una m-au dezamagit. 




Niciun comentariu: