joi, 5 ianuarie 2017

PUSCULITA BUCLUCASA






PUSCULITA BUCLUCASA

Urmaresc cu interes postarile Iuliei de pe blogul economisim.info. Sunt multe informatii interesante ce m-au ajutat sa fac ordine in finantele familiei. Astfel, incet-incet, am renuntat la cumparaturile facute la serviciu (stiti voi, cele cu banii la salariu), cumparaturile se fac numai pe baza de lista,  avem unbuget bine stabilit, etc. Toate acestea ne-au ajutat sa restituim inainte de termen creditele pe care le aveam, ne-au ajutat sa ne incadram in salarii pentru cheltuielile curente.

Anul trecut, chiar la inceput, am citit articolul, mi-a placut cu provocarea de 52 de saptamani si asa a luat fiinta Pusculita Buclucasa”. Povestind despre aceasta provocare si colegelor, au fost interesate si astfel fiecare si-a facut o astfel de pusculita. Una dintre colege, a numit-o "pusculita buclucasa", in ideea de a vedea cine rezista sa nu umble la ea pana la sfarsitul anului.
Desi Iulia a recomandat cateva variante, eu am ales o varianta proprie si anume: in fiecare saptamana am pus atat cat am avut surplus (au fost banuti primiti de la socri sau parinti, a fost o parte din banii obtinuti pe ceea ce am lucrat, banuti care au ramas necheltuiti pana la ziua de salariu sau banutii stransi din monedele de 0.05 si 0.1 bani, etc.).







Astfel, intr-un an de zile, s-au strans 2307 lei. In august, cand eram in plin santier, la un moment dat, a trebuit sa achitam urgent reparatiile la tamplaria de termopan. Pusculita a fost colacul de salvare. Desi, initial nu am vrut sa umblu la ea, mi-am dat seama ca este singura solutie.
Vazand cat de folositori au fost acei bani, am refacut pusculita si, la sfarsit de an, tot ceea ce am strans i-am folosit pentru a completa suma necesara in vederea restituirii banilor imprumutati de la prieteni.

Pentru ca mi s-a parut usor si anul acesta am pregatit plicul pentru o noua „Pusculita Buclucasa.”

Niciun comentariu: