luni, 9 ianuarie 2017

PATURICA DE BOTEZ



PATURICA DE BOTEZ



            Nasii de la cununia de argint, au mai multi fini. Bunatatea lor, firea sensibila si delicata, credinta, au facut ca unii prieteni sa-si doreasca sa-i aiba ca parinti duhovnicesti.
            La inceput de an, acesti oameni minunati boteaza o fetita, daruita de Dumnezeu uneia dintre perechile de fini, astfel ca nasa, m-a intrebat daca pot croseta o paturica pentru botez. Bineinteles ca am acceptat. Singura dorinta a fost ca paturica sa fie alba si sa aiba „ceva”, un „ceva” lasat la imaginatia mea.
            Paturica alba nu crea mari probleme. Am ales un fir ceva mai plin si un model usor dantelat, care sa o faca sa fie ferma si calduroasa.
            Cand am ajuns insa, la acel „ceva”, m-am dus imediat cu mintea la ceva tip amigurumi. Am crosetat briose, prajiturele, jucarii, insa nimic nu se potrivea, nimic nu-mi placea. In final, am renuntat la amigurumi si m-am indreptat spre flori, apoi spre fluturasi. Am facut cateva mostre colorate, care puse pe paturica au dat un aer vesel.
            Vazandu-ma ce lucrez, Andreea a venit cu minunata idee de a coase nasturi pe spatele fluturilor si al florilor si acesta sa fie sistemul de prindere. O idee minunata, pentru ca asa am putut aseza ornamentele in mai multe variante.
            Varianta finala a paturicii este:







La multi ani finutei dragi! 

2 comentarii:

Loredana spunea...

E tare simpatica si vesela paturica facuta de tine. Sa o poarte cu placere fericita primitoare!

din casuta noastra spunea...

Multumesc Loredana.