duminică, 1 ianuarie 2017

JURNAL


Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Duminica, 01.01.2017, orele 21.00

Afara:
Este o noapte linistit si rece.

Mă gândesc:
Cat de repede trece vremea. Iata ca, cu ajutorul Bunului Dumnezeu am ajuns in anul 2017.

Invat:
Cate ceva din tot ceea ce ma inconjoara.

Sunt recunoscătoare pentru:
Pentru anul minunat pe care ni l-a daurit Dumnezeu, anul ce abia s-a incheiat. Un an cu realizari, cu multe bucurii, cu plimbari. Un an in care am simtit din plin ocrotirea si ajutorul lui Dumnezeu si a Maicii Domnului.

Din bucătărie:
In ultimele zile din an, adica dupa Sarabatoarea Craciunului, am facut o binemeritata pauza, care se va incheia maine.

Ce mai mesteresc:
Am mesterit o paturica pentru botezul finutei nasilor nostri.

Intentionez sa:
Sa dezvolt „Casuta cu de toate’, proiectul tare drag sufletului meu.

Ceea ce astept (sper):
Ca anul acesta sa fie la fel ca si anul 2016.

Citesc:
‚Balciul desertaciunilor” de William Thackeray.

Ascult:
Am ascultat foarte multe colinde.

În casa:
Liniste, pace, o zi de odihna.

Ce planuri am:
Sa ma plimb cat mai mult in acest an, sa cunosc cat mai bine acest coltisor de rai in care Dumnezeu m-a adus si care se numeste Romania.

Va invit sa savuram impreuna cateva bombonele de casa.




Niciun comentariu: