luni, 23 ianuarie 2017

JURNAL


Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Luni, 23.01.2017, orele 21.00

Afara:
E intuneric si frig.

Mă gândesc:
Pe blogurile pe care le urmaresc am citit ca fiecare, la inceput de an, foloseste un anumit cuvant, care sa fie motto-ul anului respectiv. Asa ca, ma gandesc ca, pentru acest an, motto-ul meu si al familiei sa fie: MILOSTENIE. Vad in jurul meu tot mai des oameni necajiti, oameni tristi si obositi, oameni care nu se mai bucura de darul lui Dumnezeu – de viata - asa ca, vom darui o vorba buna, o mana intinsa, un mic cuvant de incurajare. Sunt convinsa ca ceea ce ne propunem noi este ca o picatura de apa intr-un ocean, insa asa simtim.

Invat:
De la fiecare invat cate ceva.

Sunt recunoscătoare pentru:
Pentru ca sunt din nou sanatoasa si am putut pregati parastasul de 7 ani pentru bunica sotului meu, Dumnezeu sa o odihneasca in pace.

Din bucătărie:
Miros de paine proaspat scoasa din cuptor.

Ce mai mesteresc:
Vreau sa tricotez o vesta pentru mine. Sunt la inceput, adica la alegerea modelului si la stabilirea tiparului.

Intentionez sa:
Pregatesc catalogul de aperitive pentru „Casuta cu de toate”.

Ceea ce astept (sper):
Astept primavara. Desi imi place extrem de mult iarna (in special cand ninge), gerul de anul acesta mi-a ajuns.

Citesc:
Nu mi-a placut „Balciul desertaciunilor” de William Thackeray, asa ca am renuntat la ea si am citit „Robin Hood” de Henry Gilbert.

Ascult:
Deocamdata nimic.

În casa:
Cald, curatenie si liniste, dupa o zi plina de activitati.
Ce planuri am:
Sa incep plimbarile si vizitele cu judetul meu: Prahova.


Si o fotografie care sa ne duca cu gandul la zilele cu ceva cladura.



Niciun comentariu: