miercuri, 21 septembrie 2016

RENOVARE APARTAMENT


RENOVARE APARTAMENT – PARTEA A OPTA

Iata-ne ajunsi si in cea de-a patra saptamana de santier. Deja suntem toti obositi, agitati, nimic nu mai este la locul lui, iar daca, Doamne fereste ne trebuie ceva anume este un chin sa gasim. Insa, cu ajutorul Bunului Dumnezeu sper sa terminam.
De acum totul greul il ducem noi, pentru ca meseriasii si-au terminat treaba. Singurul care mai vine este Cornel, pentru a termina de gletuit holul. Astfel ca, dupa modelul lor, in aceasta saptamana am lucrat si noi zi lumina, organizati in echipe: dimineata tata, socrelu si Mihai; dupa-amiaza: eu, Radu, Andreea si Florin.
In primele zile, tata si socrelu nu au putut sa vina, asa ca principalul muncitor a fost.....Mihai. A terminat de slefuit la el in camera si a dat cu amorsa.Dupa-amiaza, Radu a slefuit la Andreea in camera, eu am vopsit ornamentele de piatra din balcon, iar Cornel a gletuit holul.
In a doua parte a saptamanii, au venit si parintii, astfel ca am reusit ca pana la sfarsit sa terminam de zugravit dormitoarele si holul.
La finalul celei- de-a patra saptamani, santierul nostru dadea semne ca se apropia de final, cu pasi mici, dar siguri. Astfel:
-       dormitoarele erau zugravite, urma slefuirea si lacuirea parchetului din ambele camere;
-       holul era terminat de zugravit, urma sa punem parchetul si gresia (doar in apropierea usii);
-       intrau in renovare bucataria, sufrageria;
-       balconul trebuia dat cu amorsa si cu vopsea lavabila.
Si acum fotografiile:







Niciun comentariu: