sâmbătă, 10 septembrie 2016

JURNAL

Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Luni, 10.09.2016, orele 18.30

Afara:
Este o seara de toamna calduroasa. Soarele isi ia ramas bun, dupa ce si azi ne-a „incins” cu razele lui stralucitoare.

Mă gândesc:
Cat de repede trece timpul. Iata ca au trecut aproape doua luni de cand am scris ultima data pe blog. Am impresia ca s-a asezat praful in casuta, ca blogul arata ca o casuta parasita, ceea ce nu-mi place, asa ca voi lua masuri. Desi nu am scris, gandul meu a fost aici, alaturi de voi, oaspetii mei dragi.

Invat:
Sa ma bucur de fiecare zi sa vad in fiecare lucru partea buna.

Sunt recunoscătoare pentru:
Ca intr-un timp relativ scurt am reusit sa renovam apartamentul. Azi am terminat si curatenia de dupa renovare, am scos tot praful, am pus perdelele si covoarele. Ehhh, alta viata, alta atmosfera. Toti suntem obositi, insa multumiti, mai ales ca o parte din lucrari le-am facut singuri. Ce mare este satisfactia vazand ce lucruri frumoase am facut.
Pentru prietenii si oamenii cu suflet frumos pe care Dumnezeu ni i-a daruit si care ne-au sustinut material si moral in acest mare proiect: renovarea apartamentului.
De asemenea, sunt recunoscatoare pentru meseriasii seriosi pe care Dumnezeu i-a trimis de fiecare data la momentul oportun, pentru parintii care ne-au ajutat (tata si socrul meu au venit de au spalat peretii, au slefuit dupa gletuirea lor, mama si socrela s-au ocupat sa ne aprovizioneze cu mancare, mama, a spalat la greu tot ceea ce trimiteam noi de pe santier).

Din bucătărie:
A fost liniste peste o luna de zile, mai exact 40 de zile. La aragaz nu s-au facut decat cafele sau a fost incalzita mancarea trimisa cu atata drag de mama si socrela mea. Dumnezeu sa le daruiasca sanatate cu viata indelungata.
Imi este dor de gatit, de prajiturit.

Ce mai mesteresc:
In aceasta perioada am mesterit altele, decat ceea ce mesteresc de obicei,. Am schimbat domeniul, astfel ca am invatat sa chituiesc gresia, am vopsit ornamentele de piatra din balcon, am dat cu vopsea lavabila.

Intentionez sa:
Sa invat cat mai multe lucruri si sa incep noi proiect despre care sigur am sa va povestesc si voua, oaspetilor dragi ai casutei noastre
.
Ceea ce astept (sper):
Sa plec in concediu, sa colind, sa vad lucruri frumoase.

Citesc:
Nimic.

Ascult:
Nimic.

În casa:
Totul este curat, iar eu si sotul ne pregatim sa plecam in vizita.

Ce planuri am:
Sa reusim sa dam inapoi banutii pe care prietenii ni i-au imprumutat cu mare drag.


In cateca cuvinte, cam acesta este Jurnalul de azi. Va astept in continuare cu drag in casuta noastra.

Niciun comentariu: