luni, 11 iulie 2016

JURNAL

Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Luni, 11.07.2016, orele 21.30
Afara:
Aerul e ceva mai cald ca aseara, deci ne asteptam din nou la zile de canicula. Uff, tare greu mai trec aceste zile pentru mine. Imi doresc racoare.
Mă gândesc:
Cat de repede trece timpul, cu multa agitatie, cu multe emotii, cu multe treburi, astfel incat uitam ca suntem oaspetii lui Dumnezeu pe pamant.
Invat:
sa fiu mai organizata. Am senzatia ca timpul alearga pe langa mine si nu reusesc sa fac ceea ce imi propun.
Sunt recunoscătoare pentru:
Pentru linistea de la serviciu, pentru colaborarea cu colegii, pentru linistea de acasa si pentru tot ceea ce reusesc, cu ajutorul lui Dumnezeu, sa realizez.
Din bucătărie:
E liniste si pace.
Ce mai mesteresc:
Cos la goblenul „Cina cea de taina”, inceputa cu cativa ani in urma si abandonat.
Intentionez sa:
Incerc din nou sa fac paine cu maia.
Ceea ce astept (sper):
Sa reusesc sa particip la un curs despre painea cu maia.
Citesc:
Aceeasi carte: Maica Gavrilia – Asceta Iubirii
Ascult:
La serviciu multa muzica romantica.
În casa:
Totul este pregatit pentru somnic.
Ce planuri am:
Sa reusim sa cumparam tevile pentru schimbarea circuitului la centrala si sa ajungem la un proiect final la pentru amenajarea bailor.
O fotografie:o parte din florile mele.





Niciun comentariu: