joi, 2 iunie 2016

JURNAL

JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE – ZIUA 22
Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Luni, 02.06.2016, orele 21.30
Afara:
O noapte placuta, racoroasa.
Mă gândesc:
Ca trebuie sa incepem renovarea apartamentului, ceea ce va fi o adevarata provocare, pentru ca ne dorim ca rezultatul final sa fie frumos, cu un buget minim si realizat intr-un timp destul de scurt. Am sa va povestesc pas cu pas despre aceasta provocare.
Invat:
Din tot ceea ce ma inconjoara invat cate ceva.
Sunt recunoscătoare pentru:
Pentru ca seful meu este un tip intelegator si, desi la serviciu este de lucru, mi-a acordat cateva zile bune de concediu pentru a fi alaturi de puiul meu, acum cand se apropie examenul de bacalaureat.
Din bucătărie:
E liniste si pace.
Ce mai mesteresc:
Am crosetat multe lucruri frumoase, despre care am sa va povestesc mai pe larg in urmatoarele zile.
Intentionez sa:
Fac paine cu maia.
Ceea ce astept (sper):
Ca fiica mea sa reuseasca sa obtina un loc de munca in Ploiesti, iar fiul meu sa treaca cu bine de examenele din aceasta vara.
Citesc:
Maica Gavrilia – Asceta Iubirii
Ascult:
Deocamdata nimic.
În casa:
Totul este pregatit pentru somnic.
Ce planuri am:
Painea cu maia; tricotat.
Un citat:
„Ce este ciudat este faptul ca, desi omul de multe ori cauta inspiratie divina in temple vechi si ruine, el nu reuseste sa-l gaseasca in ruinele umane.....Ce pacat!”- Maica Gavrilia.



Niciun comentariu: