joi, 7 aprilie 2016

PATURA CROSETATA

CEL MAI FRUMOS PROIECT – PATURA CROSETATA

Mula vreme am vorbit de un proiect mare, ce a reprezentat pentru mine o provocare. Este vorba de patura stil patchwork ce trebuia crosetata pentru prietena mea.
Cu ceva timp in urma, am spus ca am terminat-o, dar ca nu pot spune nimic despre ea, pana cand nu ajunge la proprietara. Ei bine, la sfarsit de martie paturica a ajuns la destinatie.
Nu va pot reda in cuvinte bucuria prietenei mele cand a vazut-o. Desi ea nu a vrut sa vina cu nici un fel de idee, i-au placut extrem de mult culorile si calitatea materialului. A concluzionat: “este ceea ce mi-am dorit si am visat: o patura vesela si moale.”
Dar, cel mai bine sa va arata cateva poze cu patura:




Patura are dimensiunile de 195 cm * 208 cm si contine 240 de patrate cu latura de 13 cm.

A fost greu, am lucrat mult, insa bucuria prietenei mele mi-a adus in suflet multa satisfactie si puterea de a realiza si alte proiecte mari. 

Niciun comentariu: