miercuri, 9 martie 2016

MARTISOARE DULCI

O POSTARE INTARZIATA - MARTISOARE DULCI

Ca in fiecare an, pentru sotul si baiatul meu, am preferat sa confectionez eu martisoarele pe care urmau sa le daruiasca.
Pentru colegutele de clasa ale lui Mihai am facut cercelusi, iar pentru colegele sotului mi-a venit ideea de a face prajituri. Am vrut sa fie ceva frumos si gustos, asa ca mi s-a parut ca cel mai bine se potriveau briosele. Nu a fost prima data cand am facut aceste prajiturele gustoase, insa provocarea a constat in faptul ca le-am vrut cat mai colorate si vesele.
Zilele trecute am facut o prajitura cu nuca si crema de portocale, care a fost savurata de intreaga familie, asa ca mi-am zis, de ce nu ar merge si sub forma de briose? Mi-a fost putin cam teama ca nu vor iesi avand in vedere faptul ca blatul era unul pufos, cu foarte mult albus. Teama care s-a dovedit a fi nefondata, pentru ca au iesit minunate.



Langa o crema galbena, am vrut sa pun o crema de cacao, dar mi s-a parut ca nu va fi destul de vesel, asa ca din smantana, zahar si afine, am facut o crema cu care am imbracat briose cu gust de scortisoara sau cacao.
La majoratul lui Mihai au fost foarte apreciate briosele de vanilie cu crema de avocado si grepfruit, asa ca le-am facut si pe acelea.
Si, ultimele facute au fost cu gust de scortisoara si glazura de frisca peste care am pus, in ultimul moment bombonele colorate.
O parte din briosele pregatite pentru a fi ambalate si daruite.

Din pacate, pozele au fost facute in mare graba si nu au iesit asa cum trebuia, dar cel mai important este ca doamnele si domnisoarele care le-au primit au fost foarte incantate.

Niciun comentariu: