miercuri, 3 februarie 2016

JURNAL

JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE – ZIUA 16
Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Marti, 03.02.2016, orele 19.00
Afara:
Este o seara placuta, cu un aer ce parca anunta venirea primaverii. Si ziua de azi a fost calda si placuta ca o zi de inceput de primavara. Cred ca iarna nu se va mai intoarce, desi prognoza spune altceva. Vom vedea..
Mă gândesc:
Pe unde am putea merge in week-end, daca vremea este la fel de frumoasa. Locul unde mergem trebuie sa nu fie prea departe pentru a nu cheltui multa benzina si sa ne permita sa savuram o cafea in liniste in aer liber, fara manele saun alte genuri de muzica ascultate la o intensitate extrem de mare, fara mirosul gratarelor incinse. Doar liniste si soare bland.
Invat:
Caut informatii si invat depsre painea cu maia. Deocamdata citesc si imi fac curaj sa fac si primii pasi: adica sa fac maiaua.
Sunt recunoscătoare pentru:
Tot ceea ce exista in jurul meu, sau, asa cum spune Acatistul de multumire: Slava Tie Dumnezeule, in veci.
Din bucătărie:
Pe foc mic se fierbe supa de gaina cu galuste, iar din cuptor miros de prajituri. O comanda mica, venita pe ultima suta de metri.
Ce mai mesteresc:
Mi-e si rusine sa ma gandesc. Aceeasi patura, pe care o cos pas cu pas: cos cateva patrate, mai schimb, mai sucesc, mai fac altele. Mi-e atat de draga persoana pentru care o fac, incat imi doresc sa iasa nu frumoasa, ci perfecta. Sper din tot sufletul sa ii plac atunci cand va fi gata si sa ma ierte pentru intarziere.
Intentionez sa:
Sa nu ma las invinsa de greutati si piedici si sa imi realizez visul.
Ceea ce astept (sper):
Ca luna aceasta, impreuna cu sotul meu, sa reusesc sa fac ceva inedit in fiecare wek-end.
Citesc:
Deocamdata nimic
Ascult:
Vivaldi-Anotimpurile
În casa:
E cald, e liniste, abia astept sa ma asez in pat si sa rasfoiesc cate ceva.
Ce planuri am:
Sa merg mai departe cu mica afacere. Sunt bucuroasa ca se intrevede un foarte mic inceput.
Un citat:
O fotografie: florile mele in balcon



Niciun comentariu: