miercuri, 24 februarie 2016

DE DRAGOBETE

DE DRAGOBETE

            In postarea de azi voiam sa scriu despre rasfatul culinar de aseara, numai ca ziua a fost prea frumoasa pentru a trece usor peste ea.
La serviciu lucrez intr-un colectiv format numai din doamne si domnisoare, iar subiectul preferat in pauze a fost despre ..... Dragobete. Daca pentru noi Valentine’s Day nu a prezentat importanta, ziua de astazi ne-a adus in colectiv veselie si rasete. (Sa nu intelegeti ca am stat la sueta, dimpotriva am lucrat din greu, pentru ca este perioada de inceput de an, dar cand esti intr-un colectiv format 100% din femei, este imposibil ca totul sa se desfasoare in liniste). Unele dintre noi ne-am adus aminte de diverse momente frumoase din viata petrecute alaturi de sotii sau prietenii nostri.
            Prima parte a zilei a fost frumoasa, insa cea de-a doua parte a fost minunata. O sa va intrebati de ce, care-i cauza, ce s-a intamplat.
            Am sa va povestesc: Pe drum spre casa, luandu-ne cu vorba in masina, mergand la piata sa luam cate ceva pentru cina, apoi la optica medicala pentru a lua ochelarii Andutei, am uitat cu desavarsire de semnificatia zilei de azi.
            Odata ajunsi acasa, sotul meu a pus (fara sa vad eu, bineinteles) pe masa din sufragerie o cutiuta cu o inimioara. La un moment dat imi spune, foarte degajat: „Vezi ca ai primit un martisor”. M-am mirat si ma tot intrebam de unde ar putea fi, cine sa-mi trimita, ca si martisor, o inimioara de aur. Vazandu-mi nedumerirea, m-a luat in brate si mi-a spus:”De ce te intrebi de la cine-i martisorul? Cine te iubeste cel mai mult?”
            Si, abia atunci mi-am adus aminte de .....Dragobete. Sufletul este plin de bucurie si de dragoste pentru sotul meu si dau Slava lui Dumnezeu pentru omul pe care mi l-a scos in cale in urma cu 27 de ani.
            Nu-mi ramane decat sa spun: „Si eu te iubesc la fel de mult si ma rog Domnului sa ne daruiasca multi ani impreuna si de acum inainte!”

La multi ani dragul meu!




Niciun comentariu: