miercuri, 20 ianuarie 2016

JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE – ZIUA 15
Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Sambata, 20.01.2016, orele 18.00
Afara:
Este o vreme geroasa de nu-ti vine sa iesi din casa. Desi am venit de la serviciu de ceva timp, inca nu am reusit sa ma incalzesc.
Mă gândesc:
Ma gandesc la suferinta din aceste zile a celor care nu au loc unde sa se incalzeasca. Doamne ajuta-i sa treaca cu bine peste aceste zile geroase.
Invat:
Sa ascult mai mult pe cei din jurul lor..
Sunt recunoscătoare pentru:
Ajutorul daruit de Dumnezeu, prin dragostea oamenilor, pentru ca fiica mea sa-si gaseasca serviciu asa cum si-a dorit.
Din bucătărie:
Miros de ciorbita de loboda si mancarica de mazare.
Ce mai mesteresc:
Tot la fata morgana – patura.
Intentionez sa:
Sa nu renunt la planurile pe care le am, desi pare extrem de greu.
Ceea ce astept (sper):
Ziua libera de vineri de la serviciu. Este „Ziua Societatii”, adica ziua in care firma la care lucrez s-a transformat din Intreprindere in Socieetate Comerciala, asa ca, pentru salariati este zi libera platita.
Citesc:
Deocamdata nimic
Ascult:
Andre Rieu.
În casa:
E cald si bine, e liniste si simt ca parca timpul s-a oprit in loc, dupa agitatia care este zi de zi in jurul nostru.
Ce planuri am:
Decoamdata incerc sa pun cap la cap idelie pentru mica afacere.
Un citat:
O fotografie:

2 comentarii:

Luiza spunea...

Si eu ma gandesc la oamenii care stau in frig..of.
Multa bafta cu afacerea!
Prajiturile alea arata senzational!
Succes fetei cu serviciul!

Ioana Radu spunea...

Multumesc Luiza. Si tie toate cele bune.