duminică, 22 noiembrie 2015

JURNAL

JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE – ZIUA A TREISPREZECEA
Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa
Pentru astazi:
Duminica, 22.11.2015, orele 23.00
Afara:
Este cald pentru luna din calendar, dar ploua incetisor, ceea ce face ca totul in jur sa para linistit.
Mă gândesc:
Ca fiecare zi ne apropie de sarbatoarea Nasterii Domnului.
Invat:
De fapt, imi aduc aminte, cum se foloseste masina de cusut. Dupa ce termin de crosetat patura la care lucrez acum, vreau sa cos lenjerii.
Sunt recunoscătoare pentru:
Pentru dragostea si grija pe care Dumnezeu ni le poarta.
Din bucătărie:
Acum este liniste, insa devreme am umplut borsul si am amestecat florile pentru ceai.
Ce mai mesteresc:
Patura crosetata pentru una dintre prietenele mele dragi.
Intentionez sa:
Imi pun putina ordine in felul de a gandi, in modul de a aborda diferite probleme.
Ceea ce astept (sper):
Astept sa ninga. Imi place iarna, imi place zapada pufoasa ce se asterne peste tot, imi place zapada geruita ce scartaie sub picioare.
Citesc:
Recitesc “Departe de lumea dezlantuita” de Thomas Hardy.
Ascult:
Cand si cand, din ce in ce mai des, ascult colinde.
În casa:
Totul este pregatit pentru somnic.
Ce planuri am:
Nimic nou pe frontul de vest.
Un citat:
“O zi in care nu ai ras, este o zi pierduta”- Charlie Chaplin
O fotografie:



Niciun comentariu: