luni, 24 august 2015

JURNAL

JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE – ZIUA A DOUASPREZECEA

Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Luni, 24.08.2015, orele 21.00

Afara:
Este zapuseala si se aude cantecul; greierilor ce ma duce cu gandul la poezia lui Toparceanu.

Mă gândesc:
Ca mai sunt putine zile si intru in concediu, pe care urmeaza sa-l petrec impreun cu sotul la Dorna Arini.

Invat:
Sa am rabdare, sa nu mai iau in seama nedreptatea si nerecunostinta din jurul meu, sa ma detasez sufleeste de problemele de serviciu.

Sunt recunoscătoare pentru:
Pentru ca l;a acest sfarsit de saptamana am reusit ca, impreuna cu fiul meu, sa ma spovedesc si sa ma impartasesc cu Sfintele Taine. Sotul si fiica mea s-au impartasit de Adormirea Maicii Domnului.

Din bucătărie:
Miros de ceai, pentru csa tocmai am pregatit un ceai de sunatoare aromatizat cu sirop de papadie si zeama de lamaie.

Ce mai mesteresc:
Aceeasi paturica, insa saptamana ce a trecut m-am jucat putin si cu hartia. Au iesit lucruri frumoase.

Intentionez sa:
Citesc mul in concediu, sa vizitez numeroasele manastiri din imprejurimi.

Ceea ce astept (sper):
Sa nu se mai incalzeasca atat de tare, cum a fost saptamana trecuta.

Citesc:
Continui sa citesc “Sfintii inchisorilor”. Si, printre picaturi citesc 'Avarul"de Moliere.

Ascult:
Acum nimic, insa ieri am ascultat o predica a parintelui Calistrat.

În casa:
Totul este pregatit pentru somnic.

Ce planuri am:
Nimic nou pe frontul de vest.

Un citat:
Ca o piesă de teatru, așa este viața: nu contează cât de mult a ținut, ci cât de frumos s-a desfășurat.” – Seneca


O fotografie:
Dor de mare

Niciun comentariu: