marți, 11 august 2015

JURNAL


JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE – ZIUA A UNSPREZECEA

Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:

Luni, 11.08.2015, orele 15.00

Afara:

Ziua de azi, calduroasa. Deja aceasta vreme, in care “cuptorul’ nu se mai opreste, a inceput sa imi dea o stare neplacuta.

Mă gândesc:

Ce rau s-a suparat Dumnezeu pe noi, pacatosii, de nu ne mai racoreste cu putina ploaie.

Invat:

Sa fac flori din hartie. Este o provocare a doamnelor de pe forumul Hobby Hadmade. Abia astept sa vad ce imi iese.

Sunt recunoscătoare pentru:

Pentru ca am terminat curatenia, pentru ca sunt in grafic cu conservele.

Din bucătărie:

Am facut destula sauna aseara gatind, asa ca azi nu intru in bucatarie.

Ce mai mesteresc:

Paturica, ce avanseaza greu din cauza caldurii.

Intentionez sa:

Fac sfestanie saptamana aceasta, sa ne spovedim si sa ne impartasim.

Ceea ce astept (sper):

Sa reusesc sa raman in concediu saptamana viitoare.

Citesc:

Seara am inceput sa citesc “Sfintii inchisorilor”. Si, mai am cateva pagini de la “Singur pe lume”.

Ascult:

Nimic.

În casa:

Este curat, este racoare, numai bine de stat.

Ce planuri am:

Nimic in plus fata de zilele trecute.

Un citat:

“ Nu inceta niciodata sa zambesti, nici chiar atunci cand esti trist, pentru ca nu se stie cine se poate indragosti de zambetul tau” – Gabriel Jose Garcia Marquez

O fotografie:

Un buchet de flori frumoase daruite de colega mea draga.





Niciun comentariu: