luni, 20 iulie 2015

JURNAL


JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE – ZIUA A OPTA

Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:

Luni, 20.07.2015, orele 08.00

Afara:

O dimineata frumoasa de vara, ce trimite cu gandul la vacanta si nicidecum la serviciu.

Mă gândesc:

Ca azi, fiind sarbatoare, este o zi de odihna, de citit si, de ce nu, de visat la o vacanta la munte sau la mare, la achizitionarea unei case, la infiintarea unei microferme. Ehhh, ganduri si vise care, cu ajutorul lui Dumnezeu, vor deveni realitate.

Invat:

Sa lucrez cat mai bine cu hartia rulata. Se pot face extrem de multe lucruri frumoase si utile.

Sunt recunoscătoare pentru:

Pentru ca am reusit sa fac gem si compot de prune. Maratonul conservelor continua. Maine voi face o tocanita de dovlecei pentru iarna.

Din bucătărie:

Miros placut de cafeluta proaspata.

Ce mai mesteresc:

Am inceput sa crosetez o patura cu dimensiunile de 2.00*1.90 m, comandata de o prietena. Printre picaturi, mai cos si la goblen.

Intentionez sa:

Fac in continuare miscare, asa cum mi-am propus.

Ceea ce astept (sper):

Ca in acest week-end sa ajung la munte. Mi-e dor de padure, de linistea ei odihnitoare, de cantecul pasarilor.

Citesc:

Incerc sa recitesc “Singur pe lume.” de Hector Malot. Am citit-o cand eram eleva si mi-a placut extrem de mult.

Ascult:

Povestirile din week-end ale colegelor. Sunt tare simpatice, cum povestesc despre copii, activitatile gospodaresti, plimbarile pe care le-au facut. E un mod placut de a incepe o zi grea de lucru.

În casa:

Planuri de renovare.

Ce planuri am:

Planuri de renovare, planuri de schimbare, planuri de vacanta.

Un citat:

Nimic nu valorează mai mult decât ziua de azi.” – Goethe

O fotografie:


Niciun comentariu: