luni, 11 mai 2015

JURNAL


JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE – ZIUA A CINCEA

Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa


Pentru astazi:
Luni, 11.05.2015, orele 14.00

Afara:
Este o vreme placuta, nici foarte cald, nici racoare. Cerul este acoperit de nori, care parca ne anunta o posibila ploaie.

 Mă gândesc:
La ziua de ieri, petrecuta in cel mai placut mod posibil, alaturi de prieteni dragi.

Am invatat:
Sa apreciez fiecare clipa daruita de Dumnezeu.

Sunt recunoscătoare pentru:
Pentru tot ceea ce mi se intampla.


Din bucătărie:
Cand ajung acasa de la serviciu, va mirosi a cozonac proaspat, pentru ca mi-e pofta de cozonac pufos si rumen.


Ce mai mesteresc:
Finisez puloverul tricotat pentru mine.

Intentionez sa:
Ca la sfarsitul saptamanii sa merg la cules de flori de salcam, traiasta ciobanului si pelin.


Ceea ce astept (sper):
Sper sa reusesc sa duc la bun sfarsit toate planurile facute pentru aceasta saptamana

Citesc:
Deocamdata nimic

Ascult:
In fiecare dimineata ascult un colaj de melodii din anii 80-90.

In casa:
Azi vreau sa fac ordine in sifonier si sa pregatesc lucrurile de vara.

 In gradina:
Avand in vedere ca am trecut printr-o perioada grea, anul acesta nu am facut nimic in gradina, asa ca ne-am lasat pagubasi.


Ce-mi place:
Sa lucrez

Ce planuri am:
Muuulte planuri

O fotografie:


 Desi am avut bucuria de a ma intalni anul acesta cu prietena mea – MAREA NEAGRA – totusi, mi-e dor de ea, de glasul valurilor.

Niciun comentariu: