marți, 12 mai 2015


Delicii culinare
 

            Cu ceva timp in urma mi-am cumparat o covata de framantat (v-m mai spus eu despre ea). Ei bine, am cumparat-o si am pus-o la loc sigur. Aseara insa, m-am hotarat sa o folosesc. Initial, am vrut sa framant gogosi, insa m-am razgandit si am framantat cozonac. A iesit atat de delicios, incat s-a terminat inainte de a se raci.

Ingredientele pregatite:

Maiaua si galbenusurile pregatite pentru a fi framantate.



Aluatul care asteapta sa se odihneasca si sa creasca la caldura



Aluatul odihnit si frumos crescut ce asteapta sa fie copt.



Sii......cozonacul pregatit spre degustare.

 
Cat timp am asteptat cozonacul sa creasca frumos, am facut si o pizza.

Ingredientele pregatite:



Pizza pregatita pentru a merge la cuptor



Din pacate, nu am reusit sa fotografiez si pizza scoasa din cuptor, intrucat toti erau infometati.

Niciun comentariu: