miercuri, 25 martie 2015

LEGUME LA CUPTOR


LEGUME LA CUPTOR
 
            Asa cum se stie, Postul Sfintelor Pasti este cea mai grea perioada de post. Aseara, si eu si ceilalti membri ai familiei am simtit ca ne este foame, insa nu ne place nimic din ceea ce era gatit. Asa ca, m-am gandit ca o tava de legume la cuptor, servita cu o salata de gogosari, castraveti si conopida murata ar fi foarte buna.
            Asa ca, am luat tava de la aragaz, am uns-o cu putin ulei si am pus urmatoarele:
-       ½ vanata, taiata in sferturi si apoi feliata in felii mai groase (ramasa dupa ce am facut legume la gratar);
-       1 dovlecel, taiat pe jumatate si apoi feliat in felii mai groase;
-       1 ardei gras taiat felii;
-       3-4 morcovi rondele;
-       300 gr ciuperci mici (daca sunt mai mari se taie pe jumatate);
-       4-5 cepe taiate solzisori mai grosi;
-       6-7 cartofi taiati felii mai groase;
-       1 telina mai mica feliata;
-       1 pastarnac taiat rondele;
Peste toate acestea am pus:
- condimente cu aroma de pui de la Kamis (nu sunt de acord cu ele, insa am simtit nevoia sa dam un alt gust legumelor. Pe de alta parte aceste condimente nu aveau aroma de pui);
- praf de usturoi; salvie, rozmarin,
- zeama de la o lamaie.
            Toate acestea se amesteca si se dau la cuptor timp de 30-40 minute. Sunt delicioase.
Bineinteles ca legumele se pot pune in orice combinatii, in functie de ce avem in frigider sau de dorintele fiecaruia.
Incercati si nu o sa va para rau. Pofta buna!

Niciun comentariu: