joi, 19 martie 2015

JURNAL

JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE – ZIUA A PATRA

Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

Pentru astazi:
Joi, 19.03.2015, orele 18.00

Afara:
Este frig de parca iarna este cea care se pregateste sa revin cu forte proaspete si nu primavara

Mă gândesc:
La bunatatea si milostivirea lui Dumnezeu, la oamenii profesionisti si cu suflet pe care mi i-a scos ieri in cale cand, in sfarsit, s-a rezolvat si problema de sanatate.

Am invatat:
Sa ma gandesc la fiecare moment pe care il traiesc.

Sunt recunoscătoare pentru:
Mila si dragostea lui Dumnezeu, care a ascultat rugaciunile Maicii Sale, ale Sfantului Efrem cel Noiu, ale Sfantului Nectarie, ale Sfantului Ioan Rusul si ale tuturor sfintilor si m-a ajutat sa trec usor de ziua de ieri.

Din bucătărie:
Miros de cafea

Ce mai mesteresc:
Incerc sa fac suporturi pentru servit masa si pentru pahare din hartie reciclata

Intentionez sa:
Dupa ce termin ce am in lucru, intentionez sa incep sa tricotez un pulover pentru mine

Ceea ce astept (sper):
Sa vina primavara, sa pot face curatenie in casa

Citesc:
“Patericul mirenilor” de Danion Vasile

Ascult:
Deocamdata nimic

În casa:
Sunt foarte multe de facut, pentru ca am ramas in urma cu treburile

In gradina:
Urmeaza sa punem arbagicul, usturoiul, mazarea si semintele de radacinoase.

Ce-mi place:
Sa citesc.

Ce planuri am:
Muuulte planuri

O fotografie:



Cosul cu flori primit ieri, prin curierat, de la surioarele mele intru Hristos de pe Sarea Ortodoxiei, carora le multumesc pentru surpriza facuta.

Niciun comentariu: