marți, 17 martie 2015

MITENE


Am prins curaj si am lucrat - mitene



Mai pe la inceputul lunii, inainte ca viroza sa ne schimbe planurile, am inceput „timid” curatenia de primavara. Si, bineinteles, am inceput cu sertarele, cu dulapurile. Asa ca tot adunand si sortand, am dat peste doua sculuri micute de fire, cu doua nuante apropiate de verde.

Si, cum la lectiile de crosetat de pe forumul hobby-handmade una dintre teme era aceea a mitenelor, m-am gandit ca numai bine ar merge lucrate asa cele doua sculuri carora nu le gaseam deloc intrebuintare. Ajutandu-ma si de revista „Usor de crosetat”, in doua seri, m-am delectat cu croseta, iar rezultatul este:



Din pacate, poza nu este reusita pentru ca nu am avut rabdare ca baiatul meu sa se insanatoseasca si sa o faca el, ci am facut-o eu. Se vede ca nu am reusit sa scot in evidenta culorile.

Niciun comentariu: