marți, 20 ianuarie 2015


JURNALUL UNEI FEMEI SIMPLE – ZIUA A DOUA

Jurnal adus in blogosfera romaneasca de Corcodusa

 

Pentru astazi:

Marti, 20.01.2014, orele 16.00
 

Afara:

Este frig si ceata deasa, de nu se vede la o distanta de 10 m. Urat si deprimant.
 

Mă gândesc:

Cum sa scap mai usor si mai repede de o problema de sanatate, nu grava, doar stresanta.
 

Am invatat:

Ce liniste sufleteasca profunda poate aduce evitarea judecarii aproapelui. Intr-o societate in care toata lumea are “grija” celui de langa el, este foarte greu sa te abtii sa critici si sa arati cu degetul. Dar daca reusesti, e un mare castig.
 

Sunt recunoscătoare pentru:

Pentru fiecare zi daruiata de Dumnezeu
 

Din bucătărie:

Va trebui sa gatesc o mancarica de post pentru maine. Cred ca va fi o mancarica de mazare.
 

Ce mai mesteresc:

Lucrul la aceeasi patura. Mai am de crosetat doar 30 de patrate, din totalul de 120 buc.
 

Intentionez sa:

Lucrez cat de mult pot.

 

Ceea ce astept (sper):

Sa vina vineri cat mai repede, ca sa vina acasa fetita mea. E atat de bine cand suntem cu totii impreuna.

 
Citesc:

“Vietile sfintilor” luna ianuarie

 
Ascult:

Deocamdata nimic

 
În casa:

E curat, e liniste, cald si bine.

 
 

In gradina:

Nimic.

 

Ce-mi place:

Sa-mi stiu toate lucrarile in ordine.

 

Ce planuri am:

Este o saptamana usoara, asa ca nu vreau decat sa lucrez is sa citesc cat mai mult.

 

Un citat preferat:.

“Rugaciunea este maica si imparateasa peste toate faptele bune -  par. Cleopa Ilie

 

O fotografie preferata:

 




Niciun comentariu: