miercuri, 19 martie 2014

RASADURI


Primele rasaduri



Dupa ce v-am povestit cum am petrecut ieri impreuna cu sotul meu, sa trecem la lucruri serioase, caci afara e cald si placut, semn ca i-am spus adio iernii pe anul acesta.

Cu chiu, cu vai, joi seara am reusit de am pus o serie de rasaduri.

Turba bine inmuiata (dupa sfaturile doamnei vanzatoare de la magazinul de seminte) am pus-o in doua jardiniere si cateva role de la harita igienica (atata ne-a ajuns). 


Intr-o jardiniera am pus seminte de telina, iar in cea de-a doua seminte de castraveti.



In imagine este jardiniera cu seminte de castraveti. Din pacate nu am reusit sa fotografiez rasadurile puse in role. Dar, am sa le fac fotografie sa le vedeti rasarite.

Dupa ce am terminat de plantat, le-am dus pe balcon, pentru ca acolo este cald si lumina. Le-am acoperit cu ziar si le-am asteptat sa rasara.

Mare ne-a fost bucuria, duminica, atunci cand am ridicat hartiile si am vazut semintele de castraveti rasarite. Deocamdata cele de telina nu au rasarit.

Acum, urmeaza sa le ingrijim. Adica lumina multa, caldura tot asa, iar apa doar atunci cand pamantul este uscat foarte bine, iar ele chiar arata ca sufera de sete.

Ne sunt tare dragi, iar sentimentul ca reusim sa facem ceva (altceva decat invartitul hartiilor la serviciu si treburile de zi cu zi) ne umple sufletul de bucurie.

2 comentarii:

Ela spunea...

Ce poate fi mai placut si mai sanatos decat sa te hranesti cu ceea ce cresti!Sa va creasca toate mari si frumoase!

din casuta noastra spunea...

Ai dreptate, Ela. E minunat cand stii ca ceea ce folosesti este sanatos. Damne ajuta sa fie un an bun pentru toti cei care gradinaresc si, in general, pentru toata lumea.