marți, 18 martie 2014

TEATRU-MA MUT LA TATA


O seara minunta


Bine v-am regasit. Din pacate nu m-am putut tine de cuvant in ceea ce priveste postarile mai dese, insa timpul parca intra la apa. Incerc din rasputeri sa recuperez si sa fiu alaturi de voi cat mai mult.

Stiu ca asteptati vesti despre ceea ce am mai facut, daca am reusit sa pun rasadurile sau nu, insa, mai intai am sa va povestesc cum am petrecut aseara.

Aseara, impreuna cu sotul meu, am fost la teatru. Piesa ce s-a jucat a fost: „Ma mut la tata.” Minunata. Din pacate nu am vazut prima parte: ”Ma mut la mama”, dar aceasta mi s-a parut foarte frumoasa. O piesa usoara, lejera, deconectanta, jucata de actori foarte talentati (Adriana Trandafir, Adrian Paduraru, Gabriel Fatu) ce a reusit sa ne scoata din „robotismul” de zi cu zi. Am plecat de la spectacol relxati si zambareti.

Va recomand din suflet sa mergeti sa o vedeti. Merita.

Niciun comentariu: